| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
katten Ny swinger
Indmeldt: 26. dec 2008 Indlæg: 1 Geografisk sted: nordjylland
|
Skrevet: Man jun 22, 2009 10:20 am Emne: Alderen i klubben? |
|
|
Jo jo, jeg læser jo overalt at det er folk i alle aldre der swinger. Men lad mig nu alligevel lige høre, er det virkelig det?
Hvornår begyndte du/ i at swinge, altså aldersmæssigt.
Hvordan føler du/i at aldersgruppen ligger i forhold til jer selv?
Er det mest unge eller gamle der swinger, og i hvilke klubber finder man de forskellige aldere?
Jeg selv er 20, og har endnu ikke prøvet at swinge, men det vare nok ikke længe før det skal prøves jo, så vil da gerne lidt ind på hvor det kunne være smart at starte hvis jeg gerne vil møde folk i en bestemt alder?  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Swingerguiden.dk Administrator
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 80 Geografisk sted: København - Amagerbro
|
Skrevet: Tors jun 25, 2009 1:06 am Emne: Re: Alderen i klubben? |
|
|
| katten skrev: | Jo jo, jeg læser jo overalt at det er folk i alle aldre der swinger. Men lad mig nu alligevel lige høre, er det virkelig det?
Hvornår begyndte du/ i at swinge, altså aldersmæssigt.
Hvordan føler du/i at aldersgruppen ligger i forhold til jer selv?
Er det mest unge eller gamle der swinger, og i hvilke klubber finder man de forskellige aldere?
Jeg selv er 20, og har endnu ikke prøvet at swinge, men det vare nok ikke længe før det skal prøves jo, så vil da gerne lidt ind på hvor det kunne være smart at starte hvis jeg gerne vil møde folk i en bestemt alder?  |
Hejsa!
Det er sandt nok når vi siger at folk i alle aldre swinger. Det er ikke længere kun den ældre del af befolkningen der besøger swingerklubber.
Når det er sagt er det klart at størstedelen af de besøgende i swingerklubberne har en alder mellem de 35 og 55 år, men der kommer flere og flere unge mennesker, så vi kender og har mødt par i omkring de 20 - 25 år i klubberne.
En del unge swingere kommer dog primært på de speciele ungaftner eller young swingers nights som de også kaldes. En sådan aften bliver der kun lukket swingere ind under 40 år.
Vi som står bag swingerguiden.dk startede med at swinge i en alder af 19 og 24 år. Så vi var selv tidligt på den.
Ønsker du flere oplysninger om at swinge som ung er du velkommen til at maile os.
Med venlig hilsen
Swingerguiden.dk _________________ Ærlighed omkring sine lyster, giver flere frække stunder i sengen.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|