Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
Alderen i klubben?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives!
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
katten
Ny swinger

Indmeldt: 26. dec 2008
Geografisk sted: nordjylland

IndlægSkrevet: Man jun 22, 2009 10:20 am    Emne: Alderen i klubben? Besvar, med citat

Jo jo, jeg læser jo overalt at det er folk i alle aldre der swinger. Men lad mig nu alligevel lige høre, er det virkelig det?

Hvornår begyndte du/ i at swinge, altså aldersmæssigt.
Hvordan føler du/i at aldersgruppen ligger i forhold til jer selv?
Er det mest unge eller gamle der swinger, og i hvilke klubber finder man de forskellige aldere?

Jeg selv er 20, og har endnu ikke prøvet at swinge, men det vare nok ikke længe før det skal prøves jo, så vil da gerne lidt ind på hvor det kunne være smart at starte hvis jeg gerne vil møde folk i en bestemt alder? Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors jun 25, 2009 1:06 am    Emne: Re: Alderen i klubben? Besvar, med citat

katten skrev:
Jo jo, jeg læser jo overalt at det er folk i alle aldre der swinger. Men lad mig nu alligevel lige høre, er det virkelig det?

Hvornår begyndte du/ i at swinge, altså aldersmæssigt.
Hvordan føler du/i at aldersgruppen ligger i forhold til jer selv?
Er det mest unge eller gamle der swinger, og i hvilke klubber finder man de forskellige aldere?

Jeg selv er 20, og har endnu ikke prøvet at swinge, men det vare nok ikke længe før det skal prøves jo, så vil da gerne lidt ind på hvor det kunne være smart at starte hvis jeg gerne vil møde folk i en bestemt alder? Smile

Hejsa!

Det er sandt nok når vi siger at folk i alle aldre swinger. Det er ikke længere kun den ældre del af befolkningen der besøger swingerklubber.

Når det er sagt er det klart at størstedelen af de besøgende i swingerklubberne har en alder mellem de 35 og 55 år, men der kommer flere og flere unge mennesker, så vi kender og har mødt par i omkring de 20 - 25 år i klubberne. Wink

En del unge swingere kommer dog primært på de speciele ungaftner eller young swingers nights som de også kaldes. En sådan aften bliver der kun lukket swingere ind under 40 år. Razz

Vi som står bag swingerguiden.dk startede med at swinge i en alder af 19 og 24 år. Så vi var selv tidligt på den. Embarassed

Ønsker du flere oplysninger om at swinge som ung er du velkommen til at maile os. Rolling Eyes

Med venlig hilsen

Swingerguiden.dk
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives! Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007