Quinde Ny swinger
Indmeldt: 27. aug 2009 Indlæg: 4 Geografisk sted: Storkøbenhavn
|
Skrevet: Tors aug 27, 2009 6:04 am Emne: Hvordan gør jeg?????? |
|
|
Hej med jer, jeg er i vildrede og kunne godt bruge et råd Jeg har en kæreste, men kunne godt tænke mig at prøve en pige, dog uden min kærestes viden.... Han er meget firkantet og gammeldags desværre Så derfor tænkte jeg, at det måske kunne lade sig gøre i en klub. Har aldrig været sådan et sted før, men har nu været inde og læse en del om det, og nu skal det være
Jeg ved udmærket at det måske ikke bliver første gang, at det sker, men at jeg nok skal have noget tålmodighed
Jeg er meget i tvivl hvad jeg skal tage på, for nu er er jeg jo ikke nogen sylfide, og har da både lidt til gården og gaden Men hvor tildækket kan jeg tillade mig at være? Er en chemise ok, eller skal det være noget gennemsigtigt eller????? _________________ Quinde |
|
John Andrasen Ny swinger
Indmeldt: 11. nov 2009 Indlæg: 4 Geografisk sted: Herning
|
Skrevet: Ons nov 11, 2009 3:24 pm Emne: Re: Hvordan gør jeg?????? |
|
|
| Quinde skrev: | Hej med jer, jeg er i vildrede og kunne godt bruge et råd Jeg har en kæreste, men kunne godt tænke mig at prøve en pige, dog uden min kærestes viden.... Han er meget firkantet og gammeldags desværre Så derfor tænkte jeg, at det måske kunne lade sig gøre i en klub. Har aldrig været sådan et sted før, men har nu været inde og læse en del om det, og nu skal det være
Jeg ved udmærket at det måske ikke bliver første gang, at det sker, men at jeg nok skal have noget tålmodighed
Jeg er meget i tvivl hvad jeg skal tage på, for nu er er jeg jo ikke nogen sylfide, og har da både lidt til gården og gaden Men hvor tildækket kan jeg tillade mig at være? Er en chemise ok, eller skal det være noget gennemsigtigt eller????? |
hejsa
jeg er selv ny i swinger miljøet, men har da lært nogle ting allerede som måske kan hjælpe dig!
udseende spiller som regel ingen rolle, eller det burde det ikke. der er dog enkelte klubber, har jeg hørt, der er begyndt at indføre krav til udseende, jeg synes det er dårligt gået af dem, da en swingerklub er for alle uanset udseende.
angående påklædning.. det er forskelligt fra klub til klub, men for det meste kan deres "dresscode" læses på deres hjemmeside hvis de da har sådan en!.
I den klub jeg frekventerer skal mændene være iført boksershorts eller noget lignende og også et håndklæde.
Kvinder skal gerne være noget pikant eller lignende!
nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet du kommer fra, men undersøg hvad der ligger i dit nærområde..
mange hilsner
John _________________ tjaa ikke så meget at skrive endnu.. |
|