Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
Unge singelmænd i klubberne

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Swinger-debatten
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
pelmik
Ny swinger

Indmeldt: 07. nov 2009

IndlægSkrevet: Lør nov 07, 2009 1:21 pm    Emne: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

Spørgsmålet er hvorfor de mangler.

Er det fordi at de må betale så meget?

Hvad gør klubberne for at tiltrække dem?

Eller lukker man vem somhelst ind bare han betaler kontigentet?

Og hvad er lige der bliver snakket om i swingerklubberne... jo det er at beklage sig over singlemænd..
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør nov 07, 2009 11:31 pm    Emne: Re: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

pelmik skrev:

Eller lukker man hvem som helst ind bare han betaler kontigentet?

Og hvad er lige der bliver snakket om i swingerklubberne... jo det er at beklage sig over singlemænd..

Tak for dit indlæg...

Det er da trist du har den opfattelse at singlefyrene ikke er velkomne i de danske swingerklubber. Det passer naturligvis ikke. Faktisk er der flere swingerpar og piger der søger efter singlefyrene, men det er klart at fyrenes status i swingerklubberne er at de skal stå til rådighed for parrene og pigerne. Derfor kan det godt virke som om at de ikke er ønskede hvis de får mange afslag på deltagelse i leg med andre par eller kvinder.

Nu er det sådan at et nej er et nej i swingermiljøet og derfor bestemmer folk selv hvem de vil lege med. Som singlefyr vil dette betyde at man kan resikere at besøge en swingerklub en aften uden at få noget seksuelt ud af det.

Da det er pigerne i parrene og singlepigerne der sætter tempoet i klubberne er det naturligt at singlefyrene må vente eller håbe på at få en plads med i legen. Når det er sagt kan fyrene gøre meget for selv at gøre sig selv intressant. Fx. bør man holde afstand til legene par og så vidt muligt undgå at forfølge de enkelte par rundt i klubben.

Som par vælger man oftest de fyre fra som er for nærgående.

Det er rigtigt at swingerklubberne ikke lige frem reklamere efter flere fyre og jo det er også rigtigt at priserne nogle gange er lidt højere end for piger og par. Når man ikke gør mere for at reklamere hænger det sammen med at man tidligere har oplevet problemer med at få for mange fyre ind i swingerklubberne. I dag forsøger man at få flere unge singlemænd i swingerklubberne, da det er dem som er i undertal. Der er tvært i mod masser af singlefyre over de 40 år i swingerklubberne.

I dag oplever vi at der kommer flere og flere unge kvinder og par i klubberne og de søger naturligt nok efter fyre på samme alder som dem selv.

Når de unge fyre bliver væk spiller prisen måske ind for nogle, men vi tror det handler mere om at de unge fyre ikke tør at tage i klub. I dag oplever vi at kvinderne er meget nysgerrige omkring deres seksuelitet og udforsker denne, hvor imod mændene nærmest er gået i stå...

Det der med at man taler dårligt om fyrene i swingerklubberne passer ikke. Det er rigtigt at man kan opleve par eller piger beklage sig over en fyr, men så skyldes det oftest at fyren selv har brudt reglerne. Nogle respektere ikke et nej og så beklager parrene sig.

Swingerguiden.dk
pelmik
Ny swinger

IndlægSkrevet: Søn nov 08, 2009 9:32 am    Emne: Re: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

Swingerguiden.dk skrev:
pelmik skrev:

Eller lukker man hvem som helst ind bare han betaler kontigentet?

Tak for dit indlæg...

Det er da trist du har den opfattelse at singlefyrene ikke er velkomne i de danske swingerklubber. Det passer naturligvis ikke. Faktisk er der flere swingerpar og piger der søger efter singlefyrene, men det er klart at fyrenes status i swingerklubberne er at de skal stå til rådighed for parrene og pigerne. Derfor kan det godt virke som om at de ikke er ønskede hvis de får mange afslag på deltagelse i leg med andre par eller kvinder.

Nu er det sådan at et nej er et nej i swingermiljøet og derfor bestemmer folk selv hvem de vil lege med. Som singlefyr vil dette betyde at man kan resikere at besøge en swingerklub en aften uden at få noget seksuelt ud af det.

Da det er pigerne i parrene og singlepigerne der sætter tempoet i klubberne er det naturligt at singlefyrene må vente eller håbe på at få en plads med i legen. Når det er sagt kan fyrene gøre meget for selv at gøre sig selv intressant. Fx. bør man holde afstand til legene par og så vidt muligt undgå at forfølge de enkelte par rundt i klubben.

Som par vælger man oftest de fyre fra som er for nærgående.

Det er rigtigt at swingerklubberne ikke lige frem reklamere efter flere fyre og jo det er også rigtigt at priserne nogle gange er lidt højere end for piger og par. Når man ikke gør mere for at reklamere hænger det sammen med at man tidligere har oplevet problemer med at få for mange fyre ind i swingerklubberne. I dag forsøger man at få flere unge singlemænd i swingerklubberne, da det er dem som er i undertal. Der er tvært i mod masser af singlefyre over de 40 år i swingerklubberne.

I dag oplever vi at der kommer flere og flere unge kvinder og par i klubberne og de søger naturligt nok efter fyre på samme alder som dem selv.

Når de unge fyre bliver væk spiller prisen måske ind for nogle, men vi tror det handler mere om at de unge fyre ikke tør at tage i klub. I dag oplever vi at kvinderne er meget nysgerrige omkring deres seksuelitet og udforsker denne, hvor imod mændene nærmest er gået i stå...

Det der med at man taler dårligt om fyrene i swingerklubberne passer ikke. Det er rigtigt at man kan opleve par eller piger beklage sig over en fyr, men så skyldes det oftest at fyren selv har brudt reglerne. Nogle respektere ikke et nej og så beklager parrene sig.

Swingerguiden.dk

Tak for dit svar

Hvad med lidt mere selektiv reklame?

Hvorfor har man et overtal af uattraktive mænd? man kan ju have nogle regler for vægten.

Og ellers stille krav på god opførsel.

Og det undre mig også at man har en aldersgrense på 40 år når man har ett young swingers arrangement.

Jeg har mine anelser..
Tilbage til toppen
Swingerguiden.dk
Administrator

IndlægSkrevet: Søn nov 08, 2009 10:32 pm    Emne: Re: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

Ideen med at lave regler for attraktive og uattraktive mænd er svær for hvornår er en mand uattraktiv? Hvis du mødte op i en klub og blev nægtet adgang på grund af din vægt ville du nok heller ikke blive begejstret.

I dag stilles der allerede krav til god opførsel i swingerklubberne, men nogle klubber er bedre til at håndhæve disse regler end andre. Derfor kan man opleve at personalet i nogle klubber tager lettere på tingene end andre steder.

En Young swingers aften er en temaaften som paraftner eller SM aftner. På temaaftnerne er der som regel nogle adgangskrav forbundet med besøget. Paraftner er fx. kun for par og ungaftner er kun for unge under en given alder. Som regel 40 år. Disse regler er ikke lavet for at genere singlefyrene eller dem over 40 år, men for at bakke op omkring det faktum at en del unge swingere foretrækker leg med nogle jævnaldrene.

Så hvilke anelser er det du har?

Swingerguiden.dk
pelmik
Ny swinger

IndlægSkrevet: Man nov 09, 2009 5:52 pm    Emne: Re: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

Swingerguiden.dk skrev:
Ideen med at lave regler for attraktive og uattraktive mænd er svær for hvornår er en mand uattraktiv? Hvis du mødte op i en klub og blev nægtet adgang på grund af din vægt ville du nok heller ikke blive begejstret.

I dag stilles der allerede krav til god opførsel i swingerklubberne, men nogle klubber er bedre til at håndhæve disse regler end andre. Derfor kan man opleve at personalet i nogle klubber tager lettere på tingene end andre steder.

En Young swingers aften er en temaaften som paraftner eller SM aftner. På temaaftnerne er der som regel nogle adgangskrav forbundet med besøget. Paraftner er fx. kun for par og ungaftner er kun for unge under en given alder. Som regel 40 år. Disse regler er ikke lavet for at genere singlefyrene eller dem over 40 år, men for at bakke op omkring det faktum at en del unge swingere foretrækker leg med nogle jævnaldrene.

Så hvilke anelser er det du har?

Swingerguiden.dk

Ja hvad er attraktivt?

Man kan ju spørge de unge piger hvad de syntes er attraktivt.

Vdr overvægt så vil jeg foretrække at læse det på klubbens hjemmeside, så jeg kan tabe mig inden jeg kommer ned i klubben og søger om medlemskab.

Mine anelser er at det handler om at få lokket en masse singlefyrer til klubberne så de kan betale gildet.
Tilbage til toppen
Swingerguiden.dk
Administrator

IndlægSkrevet: Man nov 09, 2009 10:30 pm    Emne: Re: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

Hej igen!

At begynde at sortere uattraktive fyre fra er en mulighed, men skal de uattraktive par og piger så også sorteres fra? Hvis vi gør dette er swingermiljøet pludselig ikke så frit og åbent som det har været tidligere. Er det det vi ønsker når det kommer til stykket? Vi er fx. ikke rygere og hader tobaksrøg, så vi ser gerne at rygerne bliver fjernet fra swingerklubberne. Gør vi det får vi en renere luft, men så er vi en masse sociale mennesker mindre, og klubberne bliver mere døde.

Vi har alle sammen vores særheder og sider som omverdenen kan se negativt på. I swingerklubberne skulle vi gerne kunne være frie og åbne. Vi skulle dermed gerne se bort fra det sorterings samfund vi snart lever i. Så nej vi er ikke intresserede i en sorteringsordning i hverken vægtklasser eller rygere/ikke rygere.

Dine bange anelser om at klubberne søger flere fyre af økonomiske grunde er der ikke hold i, da klubberne i dag har rigeligt med besøgene i form af par og piger. Der ud over er der en del singlefyre... Det der mangler i klubberne er unge fyre til de unge kvinder og ikke unge fyre til de slunkne klubkasser.

Når klubberne søger flere unge single fyre er det fordi der kommer flere unge single piger i klubberne. Unge piger foretrækker unge fyre, så derfor er de i undertal. Når der kommer nye unge piger ind i klubberne følger de unge fyre desværre ikke med.

Swingerguiden.dk
Mentor
Ny swinger

Indmeldt: 24. nov 2008
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tirs nov 24, 2009 10:47 am    Emne: Re: Unge singelmænd i klubberne Besvar, med citat

Pelmik skrev:
Ja hvad er attraktivt?

Man kan ju spørge de unge piger hvad de syntes er attraktivt.

Vdr overvægt så vil jeg foretrække at læse det på klubbens hjemmeside, så jeg kan tabe mig inden jeg kommer ned i klubben og søger om medlemskab.

Mine anelser er at det handler om at få lokket en masse singlefyrer til klubberne så de kan betale gildet.

Jeg er gæst i klubberne - og kommer primært som singlefyr, omend jeg tit har aftalte dates inden jeg tager afsted.

Glem at spørge pigerne om, hvad de finder attraktivt. Swingermiljøet er mangfoldigt - og det er godt. Der er tykke og tynde og trænede og utrænede. Og så er der såmænd sexede og usexede mænd og kvinder. Pointen med det sidste er, at det ikke er objektivt - og heldigvis da - jeg tænder på, at jeg finder pigen/paret sexet i lige så høj grad som, at de eksempelvis er slanke.

Hvis du står og overvejer at tabe dig, så gør det for din egen skyld.Smile Men besøg swingerklubben under alle omstændigheder - det værste der kan ske er, at du går igen uden at swinget. Og det overlever man Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Elune
Ny swinger

Indmeldt: 25. nov 2009
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Søn nov 29, 2009 11:39 am    Emne: Bange anelser og hvad man hører når man spørger omkring sig. Besvar, med citat

Nu har jeg lidt stukket til miljøet i nogle år og er begyndt at høre lidt fra nogen der enten har prøvet eller vil prøve.
En ting jeg selv tænker over og som rent faktisk spiller en rolle ved mange fyre jeg snakker med der er nysgerrige, er netop prisen.
Nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvad der normalt sker, men af hvad jeg forstår på de gutter jeg snakker med så bliver de simpelthen væk, fordi de hellere vil smide 1000,- på en kro og slæbe et eller andet med hjem, frem for at smide næsten det samme for at komme ind og stå i underbukser og blive grint af og tage flov hjem.

Hvis det virkelig er unge fyre der mangler, så kunne det være man skulle prøve nogle unge fyre arrangementer hvor en single fyr rent faktisk kostede det samme som en single pige, vi/de bliver trods alt forskelsbehandlet alle mulige andre steder, så ligestilling i swingermiljøet, kunne da være friskt.

Personligt, må jeg også indrømme at netop prisen er hvad der holder mig mest tilbage, når jeg begynder at kigge på hvad der skal til for bare at komme indenfor, så snakker vi jo netop en 1.000 - 1.500,- (inklusiv transporten) for noget jeg i bund og grund ikke ved hvad er. Nu HAR jeg efterhånden lagt mærke til uge 43, og det tror jeg da også jeg vil prøve i 2010.

Men det er altså åbenbart svært til umuligt at finde ud af noget som helst i mit område, hvis man er bare en lille smule genert.
Tilbage til toppen
Swingerguiden.dk
Administrator

IndlægSkrevet: Søn nov 29, 2009 3:09 pm    Emne: Re: Bange anelser og hvad man hører når man spørger omkring Besvar, med citat

Elune skrev:
Nu HAR jeg efterhånden lagt mærke til uge 43, og det tror jeg da også jeg vil prøve i 2010.

Men det er altså åbenbart svært til umuligt at finde ud af noget som helst i mit område, hvis man er bare en lille smule genert.

Hvis det er International Swingers week du hentyder til så er det i uge 46 og ikke 43... Very Happy

Swingerguiden.dk
Elune
Ny swinger

Indmeldt: 25. nov 2009
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tirs dec 08, 2009 3:03 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeps, det var netop Swingers week jeg tænker på.

opdagede den faktisk ved rent tilfælde i en avis tilbage i 2008, og der missede jeg den også lige med en uge eller 2 så jeg ikke kunne nå at lægge lidt planer. Men Uge 46 i 2010 er booket hvis jeg ikke kommer afsted før.
Tilbage til toppen
Simma
Ny swinger

Indmeldt: 12. feb 2010
Geografisk sted: Kolding

IndlægSkrevet: Fre feb 12, 2010 7:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Hej,
Vi oplever at fyrene synes det er for dyrt at komme i klub, og for usikkert om de får nogle dejlige oplevelser. Vi synes selv at det er diskriminerende at fyrene skal betale mere for at komme i klub end kvinder og par. Man kan sagtens holde fast i en politik om at der skal være ligevægt mellem antallet af de to køn, men det virker ikke på en god måde at skrive "maksimalt 2 fyre pr. kvinde" eller omvendt. Klubberne kan blot skrive "maksimalt dobbelt så mange af det ene køn frem for det andet" eller noget lignende. Derved er budskabet neutralt.
Knus fra Simma
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Swinger-debatten Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007