Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
Joys i Århus

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives!
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Elune
Ny swinger

Indmeldt: 25. nov 2009
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Ons nov 25, 2009 8:39 pm    Emne: Joys i Århus Besvar, med citat

Nu har jeg pudslet med tanken om at få prøvet det her med en klub af, men som totalt nybegynder så er der altså mange ting der er lidt svære at forholde sig til og lidt hjælp ville være rart.
Nu har jeg Læst den gode guide herinde for et par år siden og jeg har været igennem klub listen et par gange, og det eneste jeg har turdet begive mig ud i indtil videre er at prøve at komme i kontakt med Joys i Århus da den i det mindste ligger inden for nogenlunde transportmuligheder.

Da det ikke er lykkes mig at bryde isen og luften er gået rimelig meget af ballonen, tror jeg næste skridt er rent faktisk at tage derud, forudsat de stadig er åbne.

Er der nogen der ved noget om dem?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør nov 28, 2009 3:42 am    Emne: Re: Joys i Århus Besvar, med citat

Elune skrev:
Nu har jeg pudslet med tanken om at få prøvet det her med en klub af, men som totalt nybegynder så er der altså mange ting der er lidt svære at forholde sig til og lidt hjælp ville være rart.
Nu har jeg Læst den gode guide herinde for et par år siden og jeg har været igennem klub listen et par gange, og det eneste jeg har turdet begive mig ud i indtil videre er at prøve at komme i kontakt med Joys i Århus da den i det mindste ligger inden for nogenlunde transportmuligheder.

Da det ikke er lykkes mig at bryde isen og luften er gået rimelig meget af ballonen, tror jeg næste skridt er rent faktisk at tage derud, forudsat de stadig er åbne.

Er der nogen der ved noget om dem?

Hejsa!

Det glæder os du har fundet nyttig information her på Swingerguiden.dk Very Happy

Angående Joys, så er vores bedste bud at ringe til dem. Ring der ud en aften og få en snak med klubben. Evt. kan du sende dem en mail om at du er ny swinger. Så skal de nok tage pænt imod dig når du kommer.

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen

Swingerguiden.dk
Elune
Ny swinger

IndlægSkrevet: Søn nov 29, 2009 12:02 pm    Emne: Joys og Mails Besvar, med citat

Faktisk var det min første indgang vinkel til stedet netop at sende en mail, men da jeg blev mødt med dyb tavshevs, og deres hjemmeside med kalender ikke så ud til at være "levende" kom jeg aldrig videre. Godt nok har jeg nogle telefon numre, men fuck det er altså grænseoverskridende bare at ringe til dem, og hvad tidspunkt på døgnet gør man lige det?

Der er altså mange forhindringer i vejen hvis man er en smule sky, og ikke bare kaster sig ud i det.

Men nu har jeg lagt mærke til Bella Fantasia, som reelt er indenfor rækkevidde, og prøver lidt kontakt den vej.

Hvis jeg ikke kommer igang nu, ender tiden med bare at sejle forbi uden der sker noget alligevel, og det vil jeg bare blive træt af senere.
Tilbage til toppen
Mads
Ny swinger

Indmeldt: 29. nov 2009
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Søn nov 29, 2009 2:23 pm    Emne: . Besvar, med citat

jeg har samme problem med joys de svare mig ikke når man skriver til dem.

jeg er selv nybegynder på 22 år og mangler en at følges med derhen..
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Swingerguiden.dk
Administrator

IndlægSkrevet: Søn nov 29, 2009 11:06 pm    Emne: Re: Joys og Mails Besvar, med citat

Elune skrev:
Faktisk var det min første indgang vinkel til stedet netop at sende en mail, men da jeg blev mødt med dyb tavshevs, og deres hjemmeside med kalender ikke så ud til at være "levende" kom jeg aldrig videre. Godt nok har jeg nogle telefon numre, men fuck det er altså grænseoverskridende bare at ringe til dem, og hvad tidspunkt på døgnet gør man lige det?

Der er altså mange forhindringer i vejen hvis man er en smule sky, og ikke bare kaster sig ud i det.

Men nu har jeg lagt mærke til Bella Fantasia, som reelt er indenfor rækkevidde, og prøver lidt kontakt den vej.

Hvis jeg ikke kommer igang nu, ender tiden med bare at sejle forbi uden der sker noget alligevel, og det vil jeg bare blive træt af senere.

Det er med swingerklubberne som med butikkerne på gaden. Ikke alle er lige gode til at tage imod nye kunder, og yde den service der skal til. Så derfor er det fornuftigt at søge videre til nogle andre swingerklubber, hvis man oplever at servicen er dårlig det første sted.

Bella Fantasia er en god Swingerklub, de plejer at være meget imødekommende overfor nye swingere.

Held og lykke med dit første besøg!

Swingerguiden.dk
Søger legekammerater
Ny swinger

Indmeldt: 11. aug 2009
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Fre dec 04, 2009 2:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Vi har været ude for det samme med Joys. Billederne ser halvskumle ud - og intet svar så vi har trukket følehornene til os igen. Tucan derimod ser lækker ud.
Tilbage til toppen
Elune
Ny swinger

IndlægSkrevet: Tirs dec 08, 2009 3:15 pm    Emne: Besvar, med citat

Man overvejer om ikke beskrivelsen af diverse klubber måske kunne opdatere så der ikke bare var opsat et telefon nummer man kan henvende sig til, men også en træffetid.

Manglen på denne information var og er hvad der bliver ved med at tage pippet fra mig.

En ting er at sidde her på nettet og informations søge på tingene, en anden er nr man pludselig bagefter står med kontakt informationerne rent faktisk at turde henvende sig.

Jeg forstår fint at klubberne måske ikke er så gode til at holde styr på indernettet og alt det der. Det er trods alt noget der vist sker i fritiden, og computere og anden administration er sikkert ikke lige det der trækker mest.

Men udgangspunkt til hvis disse klubber gerne vil se nye mennesker OG UNGE mennesker, at tilbude så god en indfaldsvinkel som muligt. Altså jo mere hjælp til rent faktisk at komme hen i klubben jo større chance for vi tør komme.

Efterhånden begynder det i mine øjne at se ud somom det eneste sted man kan starte ud er nede i Tucan, og hvis det er der man skal hen så må det jo blive sådan.

Men ja, jeg er bare ny og uerfaren, og bare det at lave en profil herinde er grænseoverskridende nok for mange vil jeg tro.

Så kort sagt en opfordring til forbedring af sitet (og miljøet), mere kontakt info. Helst direkte træffe tider. På den måde kan man som den generte gå og mande sig op, og hvis man så ender med at gå forgæves er der jo netop noget galt, enten er der lukket eller der var lukket lige den dag. Men vi nye står ikke bare der i uvished og gemmer os ovre i hjørnet, men kommer rent faktiskud af busken.

Og nu vil jeg følge noget mere op på Bella, eftersom jeg ikke har hørt noget over mail må jeg jo skride til drastiskere midler, for der skal altså ske noget NU, ellers er der swingers week igen.
Tilbage til toppen
Swingerguiden.dk
Administrator

IndlægSkrevet: Man dec 14, 2009 12:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Elune skrev:
Man overvejer om ikke beskrivelsen af diverse klubber måske kunne opdatere så der ikke bare var opsat et telefon nummer man kan henvende sig til, men også en træffetid.

Manglen på denne information var og er hvad der bliver ved med at tage pippet fra mig.

En ting er at sidde her på nettet og informations søge på tingene, en anden er nr man pludselig bagefter står med kontakt informationerne rent faktisk at turde henvende sig.

Jeg forstår fint at klubberne måske ikke er så gode til at holde styr på indernettet og alt det der. Det er trods alt noget der vist sker i fritiden, og computere og anden administration er sikkert ikke lige det der trækker mest.

Men udgangspunkt til hvis disse klubber gerne vil se nye mennesker OG UNGE mennesker, at tilbude så god en indfaldsvinkel som muligt. Altså jo mere hjælp til rent faktisk at komme hen i klubben jo større chance for vi tør komme.

Efterhånden begynder det i mine øjne at se ud somom det eneste sted man kan starte ud er nede i Tucan, og hvis det er der man skal hen så må det jo blive sådan.

Men ja, jeg er bare ny og uerfaren, og bare det at lave en profil herinde er grænseoverskridende nok for mange vil jeg tro.

Så kort sagt en opfordring til forbedring af sitet (og miljøet), mere kontakt info. Helst direkte træffe tider. På den måde kan man som den generte gå og mande sig op, og hvis man så ender med at gå forgæves er der jo netop noget galt, enten er der lukket eller der var lukket lige den dag. Men vi nye står ikke bare der i uvished og gemmer os ovre i hjørnet, men kommer rent faktiskud af busken.

Og nu vil jeg følge noget mere op på Bella, eftersom jeg ikke har hørt noget over mail må jeg jo skride til drastiskere midler, for der skal altså ske noget NU, ellers er der swingers week igen.

Tak for dine imput til forbedringer af Swingerguiden.dk.

Ideen med at lave træffetider for de forskellige klubber er god, men det kræver også at vi kan sikre os at klubberne afholder træffetider. Problemet er at swingerklubberne i dag ikke benytter sig af træffetider. Så vi vil ikke henvise til noget ikke eksisterene.

Vi kan sagtens forstå dine frustrationer omkring de manglende svar, men kontakter man klubben via telefon i åbningstiden burde de svarer. Besvarer de ikke på mails eller øvrig kontakt må man søge videre til en anden klub. Man skal jo starte der hvor man føler sig velkommen.

Med venlig hilsen

Swingerguiden.dk
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives! Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007