Swingerguiden.dk Administrator
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 80 Geografisk sted: København - Amagerbro
|
Skrevet: Tirs apr 13, 2010 12:15 am Emne: Re: Første gang |
|
|
| nysgærrige skrev: | hej swingere.
Min kone og jeg har talt om at besøge en swingerklub men er lidt usikker på hvordan det foregår jeg er ikke særlig stor i mellem benene men har næsten altid et stift lem og det vil jeg nok også have i en klub med alle de mennesker er det ikke lidt flovt at løbe rundt med den strittende hele tiden eller gør andre også det håber på et svar så vi kan komme i gang da vi har talt om at det ville være pirrende at elske sammen og med andre i et fællse bolle rum |
Hej med jer!
At tage i swingerklub har intet at gøre med hvor stor du er forneden. Det er ikke sådan at man står og samligner hinandens ædlere dele. Der findes naturligvis kvinder der foretrækker den store pik, men der findes også det modsatte. Så lad være med at frygte noget der. Et nej er altid et nej i en swingerklub og det er lige meget om man har en stor eller lille pik. Så fat mod og start ud med din partner, så kommer resten måske af sig selv.
Som fyr kan du dog godt opleve at den ikke ligefrem stritter af begejstring den første gang I besøger en klub. Det er nemlig uvandte omgivelser at skulle have sex blandt andre mennesker, og så oplever mange mænd at det kan give dem problemer første gang de er i swingerklub. Her må man dog give det tid og efter et par gange er der ingen problemer.
I bør kontakte en swingerklub og aftale en rundvisning den første gang. Så får I set klubben, samtidig med at reglerne i klubben bliver fortalt, lige som I kan stille personalet spørgsmål.
God fornøjelse!
Med venlig hilsen
Swingerguiden.dk _________________ Ærlighed omkring sine lyster, giver flere frække stunder i sengen.. |
|