Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
Anbefalelsesværdig swingerklub i Amsterdam?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives!
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
langturssejler
Ny swinger

Indmeldt: 09. maj 2010
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Man maj 10, 2010 3:08 pm    Emne: Anbefalelsesværdig swingerklub i Amsterdam? Besvar, med citat

Hej med jer alle.

Først vil jeg lige rose siden her for stor seriøsitet omkring emnet Smile

Og så vil jeg da rigtig gerne høre om anbefalelssesværdige klubber i Amsterdam, og da også andre udenlandske klubber!

Sager er at jeg har et stop over i Amsterdam på vejen hjem efter noget rejse aktivitet.... Og hvorfor så ikke smutte ud for at opleve en swingerklub, istedet for at snuppe en aften på cafe.....

Jeg er i Amstaerdam en lørdag aften og vil gerne høre hvilke klubber der er anbefalelsesværdige for en single mand de absolut tidligere 40'ere. Jeg kender en del til den danske swingerverden, så helt ny er jeg ikke.... Og har også besøgt en enkelt tysk klub, Cats i München og det var bestemt en sjov hverdagsaften..... Men nu er det jo Amsterdam der er på tapetet denne gang..... Råd og oplevelser modtages gerne Smile

Frække swinger hilsner Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Man maj 10, 2010 8:53 pm    Emne: Hejsa Besvar, med citat

Hejsa!

Først vi vi takke for de pæne ord og byde dig velkommen her på Swingerguiden.dk.

Her på siden henviser vi også til swingerklubber i udlandet. Alle klubberne er nogle vi selv har besøgt hvorfor vi kan stå inde for de anbefalinger vi giver.

I Amsterdam finder du to klubber vi har besøgt. Du kan læse mere om dem under klubber i Holland - http://www.swingerguiden.dk/swingerklubber-holland.html

Vi vil anbefale Showboat som værende den mest besøgte klub i Amsterdam, men Club-Paradise er også god. På lørdage skulle Showboat dog være den mest besøgte.

Du må have en god tur.

Med venlig hilsen

Swingerguiden.dk
langturssejler
Ny swinger

IndlægSkrevet: Man maj 10, 2010 9:16 pm    Emne: Tak for jeres hilsen :-) Besvar, med citat

Jeg er da bestemt også lokket af Showboat..... Så det kunnne meget nemt være her jeg ender Smile
Kan I evt anbefale et hotel i nærheden til en billig omgang overnatning.....
For showboat ligger jo lidt langt mod nord ;.)
Tilbage til toppen
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors maj 13, 2010 11:32 am    Emne: Re: Tak for jeres hilsen :-) Besvar, med citat

langturssejler skrev:
Jeg er da bestemt også lokket af Showboat..... Så det kunnne meget nemt være her jeg ender Smile
Kan I evt anbefale et hotel i nærheden til en billig omgang overnatning.....
For showboat ligger jo lidt langt mod nord ;.)

Da vi besøgte Showboat benyttede vi klubbens egen taxaservice fra Amsterdam og ud til klubben. Det kostede ca. 40 Euro hver vej, men var billigere end en almindelig taxa. Vi boede således på Hotel i Amsterdam centrum og ikke nær Showboat. Du kan læse mere om klubben her og deres taxa service: http://www.swingerguiden.dk/?p=sites/showclub&id=40

God tur.

Swingerguiden.dk
langturssejler
Ny swinger

IndlægSkrevet: Fre jul 16, 2010 8:01 am    Emne: Besøg på Showboat Besvar, med citat

Hej med jer Smile

Jeg endte med at besøge Showboat. Det er en rigtig flot club, specielt baren / disco området er flot og lækkert.
Der var en hel del gøster denne lørdag. Mange var lidt mere runde end jeg har smag for.. Og ret mange mellem 35 og 50 år hvilket er helt fint med mig Smile Allerflest par og enkelte single piger, også naturligvis en del single fyre... Ret mange mørke fyre hvis det skulle være din smag Smile

En anderledes oplevelse da der ikke var meget gang i fælles området i under etagen (det frække lege område) Og tilsyneladende havde de fleste nok i deres gamle bekendtskaber, som de så dyrkede bag lukkede døre...
Startede med at sidde i baren og kigge lidt på stedet og folk... Snakkede med nogle par, der dog ikke lige var min smag, men flinke var de jo. Vandrede lidt rundt og fik da også kontakt til nogle der gerne ville lege.... en rigtig fræk kvinde og hendes mand... Vi nød at lege i det åbne fællesrum... Og hun var rigtig fræk og lækker.... Slikkede super og var vild da hun lærte hvad en sprøjte orgasme er... der havde hun ikke nået hen før.. Så en fan fik jeg da og vi legede også sammen flere gange siden...

En flot klub, med en OK buffet og en fin aften.. men ikke helt så åbent som jeg havde forventet.. KOmmer der dog gerne igen... For der er rigtig flot....
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives! Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007