jens Ny swinger
Indmeldt: 12. maj 2010 Indlæg: 1 Geografisk sted: fyn dk
|
Skrevet: Ons maj 12, 2010 4:57 pm Emne: spørgsmål |
|
|
hej! vi er et par i 50erne der gerne vil prøve swingerclub,men vi vil elske sammen, der må gerne kikkes på ,det er konen som tror at hun går i baglås, når hun viser nøgen, eller når hun ser alle de herre uden tøj på,hvor skal hun se hend,
min fornemelse er at hun bliver vild når du ser alle de mænd
og selvfølgelig min drøm er at hun vil prøve både damer og mænd
det vil ophisse mig jeg har fortalt hende mine drøm.
hun vil gerne ,men det er det sidste skrit hun skal tag vil ikke prasse på
så det sidste spørgsmål hvor skal vi tage hend,??? fyn eller sønderjylland
HÅBER DER ER EN ELLER FLERER DER KAN HJÆLPE OS /MIG
MASNGE TAK  |
|
Swingerguiden.dk Administrator
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 78 Geografisk sted: København - Amagerbro
|
Skrevet: Tors maj 13, 2010 11:25 am Emne: Re: spørgsmål |
|
|
| jens skrev: | hej! vi er et par i 50erne der gerne vil prøve swingerclub,men vi vil elske sammen, der må gerne kikkes på ,det er konen som tror at hun går i baglås, når hun viser nøgen, eller når hun ser alle de herre uden tøj på,hvor skal hun se hend,
min fornemelse er at hun bliver vild når du ser alle de mænd
og selvfølgelig min drøm er at hun vil prøve både damer og mænd
det vil ophisse mig jeg har fortalt hende mine drøm.
hun vil gerne ,men det er det sidste skrit hun skal tag vil ikke prasse på
så det sidste spørgsmål hvor skal vi tage hend,??? fyn eller sønderjylland
HÅBER DER ER EN ELLER FLERER DER KAN HJÆLPE OS /MIG
MASNGE TAK  |
Hej med jer!
Hvis I bor på Fyn vil vi henvise jer til Afrodite på Fyn. Klubben ligger i Ringe og er en pæn og flot indrettet klub. Den er der ud over at godt sted at starte for nye swingere.
Din kones frygt med at tage i swingerklub skal I naturligvis snakke igennem, men det der er vigtigst i første omgang er at I begge har lysten til at tage i swingerklub. Har I det, kan I tage afsted, men hvis det kun er den ene part der vil afsted og din kones frygt i virkeligheden er hendes måde at afvise ideen på, skal I blive hjemme. Et besøg i en swingerklub er kun noget for et par hvis begge parter syntes det lyder spændende.
Hvis I er friske på at tage i swingerklub, så kan I læse de gode råd her: http://www.swingerguiden.dk/gode-raad-swinger-par.html
Om din kone bliver vild med alle de andre mænd vil tiden vise, men det er vigtigt at I følges ad og aftale hvor jeres grænser går når I starter. Det med nøgenheden skal I heller ikke frygte. Alle er erotisk klædte i swingerklubberne. Det vil sige at de har undertøj på, frækt tøj eller er nøgne. Så alle er lige.
I kan læse mere om swingerklubben Afrodite her: http://www.swingerguiden.dk/?p=sites/showclub&id=52
I bør starte ud med at få en rundvisning før klubben åbner, så I kan se klubben an med tøj på inden folk leger.
Vi ønsker jer held og lykke på jeres vej ind i swingermiljøet!
Med venlig hilsen
Swingerguiden.dk _________________ Ærlighed omkring sine lyster, giver flere frække stunder i sengen.. |
|