Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
spørgsmål

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Swinger-debatten
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
jens
Ny swinger

Indmeldt: 12. maj 2010
Geografisk sted: fyn dk

IndlægSkrevet: Ons maj 12, 2010 4:57 pm    Emne: spørgsmål Besvar, med citat

hej! vi er et par i 50erne der gerne vil prøve swingerclub,men vi vil elske sammen, der må gerne kikkes på ,det er konen som tror at hun går i baglås, Embarassed når hun viser nøgen, eller når hun ser alle de herre uden tøj på,hvor skal hun se hend,
min fornemelse er at hun bliver vild når du ser alle de mænd
og selvfølgelig min drøm er at hun vil prøve både damer og mænd
det vil ophisse mig jeg har fortalt hende mine drøm.
hun vil gerne ,men det er det sidste skrit hun skal tag vil ikke prasse på
så det sidste spørgsmål hvor skal vi tage hend,??? fyn eller sønderjylland
HÅBER DER ER EN ELLER FLERER DER KAN HJÆLPE OS /MIG
MASNGE TAK Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors maj 13, 2010 11:25 am    Emne: Re: spørgsmål Besvar, med citat

jens skrev:
hej! vi er et par i 50erne der gerne vil prøve swingerclub,men vi vil elske sammen, der må gerne kikkes på ,det er konen som tror at hun går i baglås, Embarassed når hun viser nøgen, eller når hun ser alle de herre uden tøj på,hvor skal hun se hend,
min fornemelse er at hun bliver vild når du ser alle de mænd
og selvfølgelig min drøm er at hun vil prøve både damer og mænd
det vil ophisse mig jeg har fortalt hende mine drøm.
hun vil gerne ,men det er det sidste skrit hun skal tag vil ikke prasse på
så det sidste spørgsmål hvor skal vi tage hend,??? fyn eller sønderjylland
HÅBER DER ER EN ELLER FLERER DER KAN HJÆLPE OS /MIG
MASNGE TAK Smile

Hej med jer!

Hvis I bor på Fyn vil vi henvise jer til Afrodite på Fyn. Klubben ligger i Ringe og er en pæn og flot indrettet klub. Den er der ud over at godt sted at starte for nye swingere. Razz

Din kones frygt med at tage i swingerklub skal I naturligvis snakke igennem, men det der er vigtigst i første omgang er at I begge har lysten til at tage i swingerklub. Har I det, kan I tage afsted, men hvis det kun er den ene part der vil afsted og din kones frygt i virkeligheden er hendes måde at afvise ideen på, skal I blive hjemme. Rolling Eyes Et besøg i en swingerklub er kun noget for et par hvis begge parter syntes det lyder spændende. Wink

Hvis I er friske på at tage i swingerklub, så kan I læse de gode råd her: http://www.swingerguiden.dk/gode-raad-swinger-par.html

Om din kone bliver vild med alle de andre mænd vil tiden vise, men det er vigtigt at I følges ad og aftale hvor jeres grænser går når I starter. Det med nøgenheden skal I heller ikke frygte. Alle er erotisk klædte i swingerklubberne. Det vil sige at de har undertøj på, frækt tøj eller er nøgne. Embarassed Så alle er lige.

I kan læse mere om swingerklubben Afrodite her: http://www.swingerguiden.dk/?p=sites/showclub&id=52

I bør starte ud med at få en rundvisning før klubben åbner, så I kan se klubben an med tøj på inden folk leger.

Vi ønsker jer held og lykke på jeres vej ind i swingermiljøet!

Med venlig hilsen

Swingerguiden.dk
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Swinger-debatten Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007