Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
Ny - hvordan finder man hvad man søger?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives!
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Delilah
Ny swinger

Indmeldt: 12. jul 2010
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Man jul 12, 2010 2:28 am    Emne: Ny - hvordan finder man hvad man søger? Besvar, med citat

Jeg har længe være interesseret i SM og hele dom/sub kulturen og har også eksperimenteret en del med det i mit private sexliv. Ikke at jeg udelukkende vil være interesseret i det, men jeg har længe tænkt på at det kunne være helt vildt dejligt at blive oplært i det af en med lidt mere erfaring end mig, kvinde eller mand eller måske et par. Jeg har forsøgt mig med at finde det lidt rundt omkring på nettet, men jeg får en rigtig dårlig "Vibe" fra de folk man kan finde. Det ville være rarest at være i et mere sikkert miljø hvor folk har kenskab til hinanden. Så naturligvis tænkte jeg på at tage i en swingerklub. Men jeg har aldrig været i en før og jeg har vel de nervøse ting som alle begyndere har. Det er jo trods alt ikke rart at føle sig skidt tilpas halvnøgen eller nøgen. Hvordan finder man hvad man gerne vil? Og hvis man nu ikke lige bryder sig om det tilbud man har fået, hvordan afslår man så på en måde der ikke virker ubehøvlet? Det er nemt at være genert et nyt sted og hvad nu hvis det virker som om man er arrogant?

Er det muligt man måske kan finde en man kan tage derind med første gang som måske er en smule modigere end en selv og kan introducerer en til det? En guide om man så og sige.. Og hvordan finder man den rigtige klub for en?

På forhånd tak for svaret Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
langturssejler
Ny swinger

Indmeldt: 09. maj 2010
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Fre jul 16, 2010 8:17 am    Emne: Besvar, med citat

Hej Delilah.

Nu er jeg godtnok fra Jylland, så helt kan jeg ikke svare...
Men et swingermiljø er ganske frit og for åben sindede folk. Og det betyder også at det er OK at sige fra, hellere sige fra end få en dårlig oplevelse.. Og det respekteres altså uden sure miner...
Så vær ikke bange for at det skulle være forbudt at sige fra... Det er helt OK og accepteres af alle.

Når du så er inde på et område som SM/dominans, ja så er det da også noget der leges med rindt omkring.... Jeg tror du skal overveje lidt hvad det er du søger... Dominans/SM uden sex eller med sex.... Hvis du vil have det seksuelle væk tror jeg du med fordel kan søge mod SMIL klubberne. Hvis du vil i den lidt blidere ende og gerne blande sex ind i legen... så tror jeg swinger klubberne er bedre.

At lege i den verden handler rigtig meget om tillid... og derfor også at sige til og fra.... Så kig indenfor i en klub og få en fornemmelse af hvad der leges her og om det matcher dine ønsker og drømme.. Hvis de gør, ja så må du jo søge kontakt med nogle af de der gæster stedet...

Ellers kan du sikkert etablere kontakt via steder som Scor, men husk på at der også findes skøre kugler ude i den virkelige verden... Og der hvor du søger hen handler det meget om tillid...

Selv leger jeg gerne i den blidere ende af SM, helt sikkert blandet med masser af sex.. pisken bruges for at tirre pirre, drille og understrege.. Den frække vekselvirkning den kan give med at kærtegne det ene øjeblik, og svirpe det næste... En fantastisk måde at lege..

Blindfold og bondage i form af at berøve en sans.. det skærper de andre vildt.. Det at binde en fræk tøz fast til sengen, et træ i skoven... fastholde hende og lege med en fræk tunge... klemmer i brystvorter... Skamlæber... UHA UHA..

Bliver jo helt varm og tændt.....
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Hjælp til swinging søges - Gode råd gives! Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007