| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Sellars Ny swinger
Indmeldt: 22. jul 2010 Indlæg: 2
|
Skrevet: Tors jul 22, 2010 10:34 am Emne: Ung og Gammel |
|
|
Hej Hej
Er ny til det hele, så vil lige forhøre mig om nogle ting:
Jeg har hørt der skulle være sådan nogle ung/gammel aftner hvor både unge mænd og cougars og også unge piger og ældre mænd er sammen, er det rigtigt??
Er det i orden og komme feks. 3-4 gutter i alderen 22 til 25 år?
På forhånd tak!  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Swingerguiden.dk Administrator
Indmeldt: 03. dec 2007 Indlæg: 80 Geografisk sted: København - Amagerbro
|
Skrevet: Tors jul 22, 2010 12:52 pm Emne: Re: Ung og Gammel |
|
|
| Sellars skrev: | Hej Hej
Er ny til det hele, så vil lige forhøre mig om nogle ting:
Jeg har hørt der skulle være sådan nogle ung/gammel aftner hvor både unge mænd og cougars og også unge piger og ældre mænd er sammen, er det rigtigt??
Er det i orden og komme feks. 3-4 gutter i alderen 22 til 25 år?
På forhånd tak!  |
Hej
Tak for dit spørgsmål.
I swingermiljøet findes der ikke det du beskriver. Der findes ungaftener hvor kun unge under 40 år kommer ind i klubben, men desideret temaaftener med ung/gammel sex eksisterer ikke. Swingerne er generelt meget åbne, men specielt unge swingere foretrækker jævnaldrene når der skal dyrkes sex. Selvfølgelig er der enkelte, som ville syntes om at være sammen med ældre swingere, men det er ikke det almindelige billede vi ser.
Omvendt er der flere ældre swingere der gerne vil være sammen med yngre swingere.
Uanset alder er det vigtigt at slå fast at et Nej er et nej. Således kan alle sige fra over for alle uanset alder og køn.
Det er naturligvis i orden at 3-4 gutter kigger forbi klubben, også selvom I er 22-25 år. Vi vil dog anbefale at I ringer til den enkelte klub et par dage før og melder at I har til hensigt at besøge klubben. Nogle klubber kræver nemlig at singlefyrene tilmelder sig inden ankomst.
Når I kommer en flok gutter skal I huske at udvise respekt overfor de andre i klubben. I må ikke tro at det bare er et tagselvbord eller et sted I kan hænge ud bare for at se noget sex.
Desværre har vi hørt eksempler på at unge fyre i grupper tror at en swingerklub er det samme som en stripbar hvor der kan drikkes øl samtidig med man sidder og ser på nogle der stripper eller dyrker sex. Sådan er det ikke i swingerklubberne og berosede eller utilregnelige personer bliver derfor smidt ud af klubbens personale.
Så overvej hvad det er I forstiller jer, med et besøg i en swingerklub inden i tager afsted.
Swingerguiden.dk _________________ Ærlighed omkring sine lyster, giver flere frække stunder i sengen.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sellars Ny swinger
Indmeldt: 22. jul 2010 Indlæg: 2
|
Skrevet: Tors jul 22, 2010 2:25 pm Emne: :) |
|
|
Mange tak for svaret  |
|